Co zrobić, aby pracownicy byli influencerami promującymi firmę?
Początek wydarzenia: 2 lipca, 11:00
Koniec wydarzenia: 2 lipca, 12:00
Zapraszamy na kolejne webinarium przeznaczone dla Partnerów i sympatyków programu JoinBertus! Do cyberprzestrzeni po raz kolejny wkracza członek Rady Ambasadorów projektu, Grzegorz Turniak, a wraz z nim eksperci z dziedzin marketingu, networkingu i sprzedaży, Piotr Makowski, Agata Dynoch i Piotr Kolmas.
Prowadzący zabiorą nas do świata social mediów i odpowiedzą na pytanie: „Co zrobić, aby pracownicy byli influencerami promującymi własną firmę i wspierali sprzedaż dzięki swoim markom osobistym?”. Podczas webinarium zaprezentowane zostaną dwa case study liderów w swoich branżach.
W webinarium można wziąć udział na dwa sposoby.
- Partnerzy JoinBertus będą mieli możliwość aktywnej dyskusji z prowadzącymi, komunikacji na chacie oraz komentowania omawianych zagadnień. Link do bezpłatnej rejestracji został przesłany w newsletterze 25.06.
- wszystkie pozostałe osoby zainteresowane webinarium będą mogły śledzić przebieg szkolenia na streamie, na YouTubie (link podamy w dniu wydarzenia).
Webinarium pt. „Co zrobić, aby pracownicy byli influencerami promującymi własną firmę i wspierali sprzedaż dzięki swoim markom osobistym?” odbędzie się w czwartek, 2 lipca 2020 r., o godz. 11:00. Zapraszamy!